Regulamin
Regulamin świadczenia usług zapisów i przyjęć na wizyty online i stacjonarne

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin świadczenia usług zapisów i przyjęć na wizyty stacjonarne i online określa zakres i warunki przyjęć na wizyty stacjonarne i online, umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: lub skorzystaniem z usługi darmowych konsultacji telefonicznych prowadzonych przez osobę pracującą w ośrodku w celu dobrania najodpowiedniejszego specjalisty do danej problematyki jaką zgłasza Klient, gdzie taka wizyta jest finalnie umawiana telefonicznie i wpisywana w kalendarz, a pacjent o tym jest informowany i uzyskuje potwierdzenie email lub sms na swoje dane podane do kontaktu.
Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z
Usługi.
I. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty

- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów się”, poprzez kalendarz na stronie, telefon, sms lub email danej placówki.
- Klient rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- Uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, lub podać te dane przy rejestracji poprzez telefon, sms lub email;
- Uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty.
- Podanie danych przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
- Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Klienta w
formularzu rejestracyjnym (a także w niektórych przypadkach na podany numer telefonu smsem) zostanie wysłany link prowadzący do strony internetowej umożliwiającej uiszczenie przedpłaty. Link ważny jest 24 godziny od momentu jego utworzenia i tyle czasu ma Klient na uiszczenie opłaty, co jest warunkiem skutecznej rezerwacji. Klienta może także dokonać przelewu bezpośrednio na konto ośrodka, wymagane jest wtedy przesłanie potwierdzenia wygenerowanego w systemie bankowości elektronicznej banku Klienta i przesłanie go na adres e-mail ośrodka w celu weryfikacji jego poprawności. - Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest skuteczna rezerwacja wizyty na stronie internetowej Usługodawcy lub wyrażenie takiej chęci telefonicznie, poprzez sms lub email, co jest potwierdzane sms-em lub maile wysyłanym do Klienta.
- W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, gdy dla danego Klienta lub danej usługi przedpłata jest wymagana, termin uznaje się za niezarezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych Klientów.
- Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
- za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów się”;
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy
- Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Klient otrzyma niezwłocznie na adres email wskazany w formularzu rejestracyjnym lub podany w trakcie rozmowy telefonicznej.
- Przed pierwszą wizytą online Usługodawca może poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty Pacjenta. W takim przypadku należy odesłać skan mailowo (hello@wildsouls.pl) najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem.
- W przypadku wizyty online Klient musi posiadać: komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon, szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie), wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji przez ustalony wspólnie komunikator.
- Klient nie może nagrywać przebiegu wizyty. Terapeuta może nagrywać przebieg wizyty tylko wtedy, gdy Klient wyrazi na to zgodę.
- Terapeuci przedstawią na wizycie szczegółowe zasady świadczenia konkretnej usługi oraz kontrakt terapeutyczny
II. Reklamacje

- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@wildsouls.pl
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty
otrzymania reklamacji.
III. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

- Odwołanie przedpłaconej wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości email na adres e-mail Usługodawcy podany na stronie internetowej Usługodawcy lub poprzez kontakt telefoniczny/sms na numer Usługodawcy. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny leżącej po stronie Klienta, chyba, że Usługodawca stwierdzi inaczej.
- Spóźnienie się Klienta na zarezerwowany termin wizyty skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na dwie godziny przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Klientowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Klientowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
IV. Odmowa świadczenia usługi

Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usługi w przypadku, gdy:
- istnieje podejrzenie, że rezerwujący jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a nie towarzyszy mu opiekun prawny
- świadczenie usługi naruszałoby prawo, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
- istnieje ryzyko, że usługa mogłaby zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta,
- istnieje ryzyko, że usługa mogłaby zagrażać zdrowiu lub życiu Terapeuty,
- Klient nie ureguluje płatności za wcześniejsze wizyty.
W powyższych sytuacjach umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.
V. Dane do kontaktu z Usługodawcą

- Strona internetowa: https://www.wildsouls.pl
- Numer telefonu: +48 795 710 093
- Adres e-mail: hello@wildsouls.pl
VI. Zasady świadczenia usług (stacjonarnie i on-line)

- Osobę prowadzącą terapię obowiązuje tajemnica zawodowa, nie może ona dzielić się informacjami, w posiadanie których weszła w związku z wykonywaniem terapii, poza sytuacjami (w odniesieniu do psychoterapii) określonymi w kodeksie psychologa i prawie polskim, w tym konsultacji i superwizji.
- Osoba prowadząca terapię posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu, podlega superwizji zawodowej. W swoich działaniach prezentuje uczciwość i szacunek wobec światopoglądu, orientacji czy tożsamości seksualnej, przekonań religijnych osób, z którymi pracuje.
- Sesje terapeutyczne i psychoterapeutyczne indywidualne trwają 50 minut, sesje psychoterapeutyczne par i małżeństw, rodzinne – 90 minut, sesje grupowe 90 lub 120 minut, zmiany czasu wizyty mogą być zastosowane w porozumieniu z osoba prowadzącą terapię.
- Częstotliwość sesji, jak również czas trwania terapii określany jest indywidualnie z osobą prowadzącą terapię.
- W przypadku spóźnienia obowiązuje płatność za całą sesję, sesja nie może być przedłużana, ze względu na szacunek do czasu osób prowadzących, jak i kolejnych osób korzystając z usług Centrum.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Klientem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Klientem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025
VII. Newsletter

- Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy Klient potwierdzi, że chce się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (kliknie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
- Klient nie płaci za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian Usługodawca otrzymuje dostęp do danych osobowych Klienta.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
VIII. Zmiany Regulaminu

- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
- O każdej zmianie Regulaminu użytkownicy zostaną poinformowani poprzez ogłoszenie na stronie internetowej oraz, w miarę możliwości, drogą e-mailową.
- Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia ich publikacji.
- W przypadku, gdy Klient nie akceptuje zmian w Regulaminie, ma prawo do rezygnacji z korzystania z Usługi.
