Regulamin

Regulamin świadczenia usług zapisów i przyjęć na wizyty online i stacjonarne

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin świadczenia usług zapisów i przyjęć na wizyty stacjonarne i online określa zakres i warunki przyjęć na wizyty stacjonarne i online, umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: lub skorzystaniem z usługi darmowych konsultacji telefonicznych prowadzonych przez osobę pracującą w ośrodku w celu dobrania najodpowiedniejszego specjalisty do danej problematyki jaką zgłasza Klient, gdzie taka wizyta jest finalnie umawiana telefonicznie i wpisywana w kalendarz, a pacjent o tym jest informowany i uzyskuje potwierdzenie email lub sms na swoje dane podane do kontaktu.

Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z
Usługi.

I. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty

      1. Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów się”, poprzez kalendarz na stronie, telefon, sms lub email danej placówki.
      2. Klient rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
          • Uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, lub podać te dane przy rejestracji poprzez telefon, sms lub email;
          • Uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty.
          • Podanie danych przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
      3. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Klienta w
        formularzu rejestracyjnym (a także w niektórych przypadkach na podany numer telefonu smsem) zostanie wysłany link prowadzący do strony internetowej umożliwiającej uiszczenie przedpłaty. Link ważny jest 24 godziny od momentu jego utworzenia i tyle czasu ma Klient na uiszczenie opłaty, co jest warunkiem skutecznej rezerwacji. Klienta może także dokonać przelewu bezpośrednio na konto ośrodka, wymagane jest wtedy przesłanie potwierdzenia wygenerowanego w systemie bankowości elektronicznej banku Klienta i przesłanie go na adres e-mail ośrodka w celu weryfikacji jego poprawności.
      4. Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest skuteczna rezerwacja wizyty na stronie internetowej Usługodawcy lub wyrażenie takiej chęci telefonicznie, poprzez sms lub email, co jest potwierdzane sms-em lub maile wysyłanym do Klienta.
      5. W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, gdy dla danego Klienta lub danej usługi przedpłata jest wymagana, termin uznaje się za niezarezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych Klientów.
      6. Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
        • za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów się”;
        • przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy
      7. Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Klient otrzyma niezwłocznie na adres email wskazany w formularzu rejestracyjnym lub podany w trakcie rozmowy telefonicznej.
      8. Przed pierwszą wizytą online Usługodawca może poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty Pacjenta. W takim przypadku należy odesłać skan mailowo (hello@wildsouls.pl) najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem.
      9. W przypadku wizyty online Klient musi posiadać: komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon, szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie), wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji przez ustalony wspólnie komunikator.
      10. Klient nie może nagrywać przebiegu wizyty. Terapeuta może nagrywać przebieg wizyty tylko wtedy, gdy Klient wyrazi na to zgodę.
      11. Terapeuci przedstawią na wizycie szczegółowe zasady świadczenia konkretnej usługi oraz kontrakt terapeutyczny

II. Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@wildsouls.pl
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty
    otrzymania reklamacji.

III. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

  1. Odwołanie przedpłaconej wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
  2. Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości email na adres e-mail Usługodawcy podany na stronie internetowej Usługodawcy lub poprzez kontakt telefoniczny/sms na numer Usługodawcy. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
  3. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny leżącej po stronie Klienta, chyba, że Usługodawca stwierdzi inaczej.
  4. Spóźnienie się Klienta na zarezerwowany termin wizyty skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na dwie godziny przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Klientowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Klientowi całość uiszczonej przedpłaty.
  6. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.

IV. Odmowa świadczenia usługi

Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usługi w przypadku, gdy:

  • istnieje podejrzenie, że rezerwujący jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a nie towarzyszy mu opiekun prawny
  • świadczenie usługi naruszałoby prawo, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
  • istnieje ryzyko, że usługa mogłaby zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta,
  • istnieje ryzyko, że usługa mogłaby zagrażać zdrowiu lub życiu Terapeuty,
  • Klient nie ureguluje płatności za wcześniejsze wizyty.

W powyższych sytuacjach umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.

V. Dane do kontaktu z Usługodawcą

  1. Strona internetowa: https://www.wildsouls.pl
  2. Numer telefonu: +48 795 710 093
  3. Adres e-mail: hello@wildsouls.pl

VI. Zasady świadczenia usług (stacjonarnie i on-line)

  1. Osobę prowadzącą terapię obowiązuje tajemnica zawodowa, nie może ona dzielić się informacjami, w posiadanie których weszła w związku z wykonywaniem terapii, poza sytuacjami (w odniesieniu do psychoterapii) określonymi w kodeksie psychologa i prawie polskim, w tym konsultacji i superwizji.
  2. Osoba prowadząca terapię posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu, podlega superwizji zawodowej. W swoich działaniach prezentuje uczciwość i szacunek wobec światopoglądu, orientacji czy tożsamości seksualnej, przekonań religijnych osób, z którymi pracuje.
  3. Sesje terapeutyczne i psychoterapeutyczne indywidualne trwają 50 minut, sesje psychoterapeutyczne par i małżeństw, rodzinne – 90 minut, sesje grupowe 90 lub 120 minut, zmiany czasu wizyty mogą być zastosowane w porozumieniu z osoba prowadzącą terapię.
  4. Częstotliwość sesji, jak również czas trwania terapii określany jest indywidualnie z osobą prowadzącą terapię.
  5. W przypadku spóźnienia obowiązuje płatność za całą sesję, sesja nie może być przedłużana, ze względu na szacunek do czasu osób prowadzących, jak i kolejnych osób korzystając z usług Centrum.
  6. Wszelkie spory między Usługodawcą a Klientem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
  7. W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Klientem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025

VII. Newsletter

  1. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy Klient potwierdzi, że chce się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (kliknie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
  2. Klient nie płaci za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian Usługodawca otrzymuje dostęp do danych osobowych Klienta.
  3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

VIII. Zmiany Regulaminu

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
  2. O każdej zmianie Regulaminu użytkownicy zostaną poinformowani poprzez ogłoszenie na stronie internetowej oraz, w miarę możliwości, drogą e-mailową.
  3. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia ich publikacji.
  4. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje zmian w Regulaminie, ma prawo do rezygnacji z korzystania z Usługi.
Przewijanie do góry